⁣🔘کدام استراتژی های بازاریابی دیجیتال در صنعت حمل بین المللی کالا،‌موثرترند؟ ☑️حمل کالا یکی از عناصر مهم و اساسی تمام صنایع محسوب می‌شود. صنایع مختلف برای تأمین مواد خام و تجهیزات اولیه، و همچنین ارسال محصولات برای مشتریانشان، نیاز به حمل کالا دارند. 🔸صنعت حمل بین المللی کالا به سه بخش حمل و نقل زمینی، حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی است. تقسیم بندی می شود. 🔹بیش از 80% از واردات و صادرات کالاهای غیر نفتی،‌ با حمل و نقل دریایی جابه جا می شود. 🔸مشتریان شرکت‌های حمل کالای دریایی، شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند کالایی را وارد کشور یا از آن خارج کنند. بنابراین بیشتر روش‌های بازاریابی B2B برای جذب و نگهداشت مشتریان در این صنعت قابل‌استفاده هستند. 🔹اعتماد به قیمت و تخصص و تجربه شرکت حمل کننده کالا، مهم ترین فاکتور تاثیرگذار در انتخاب شرکت کننده حمل بین المللی است. ☑️ استراتژی های بازاریابی که اثربخشی بیشتری در صنعت حمل و بین المللی دارند عبارتند از: 1⃣بازاریابی محتوایی: تولید و انتشار محتوای دارای ارزش‌افزوده برای جامعه هدف مشتریان، بدون شک، بهترین راه برای ایجاد رابطه بلندمدت و اعتماد زا بین یک شرکت و مشتریان او در کسب‌وکارهای B2B است. 2⃣خودکارسازی بازاریابی (Marketing Automation) خودکارسازی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها برای برنامه‌ریزی خودکار فعالیت‌های متنوع بازاریابی دیجیتال ازجمله ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است. 3⃣هدف‌گیری مجدد مشتریان (Retargeting) در روش هدف‌گیری مجدد مخاطبانی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند ولی خرید نکرده‌اند شناسایی‌شده و تبلیغات شما مجدداً به آن‌ها نمایش داده می‌شود. و 4⃣مدیریت هوشمند مشتریان مدیریت کردن داده‌ها و تراکنش‌های حال و آینده مشتریان به شما کمک می‌کند، مشتریانتان را بشناسید و بفهمید چه طور با شما تعامل می‌کنند و به این ترتیب باعث افزایش اعتماد آنها شوید. 🔴نکته آخر: عرضه خدمات حمل بار دریایی، در اثر بحران‌های اقتصادی دهه اول قرن ۲۱ ام، بسیار بیشتر از تقاضایی است که در بازار وجود دارد. در چنین شرایطی، کیفیت جذب و مراقبت از مشتریان و افزایش رضایت‌مندی او، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید محور استراتژی بازاریابی سازمان ها باشد. ❗️برای دسترسی و مطالعه مقاله کامل به لینک زیر مراجعه کنید👇 📎 https://goo.gl/7UGpnQ 🆔 @DMTBOX 💯

 ⁣🔘کدام استراتژی های بازاریابی دیجیتال در صنعت حمل بین المللی کالا،‌موثرترند؟

☑️حمل کالا یکی از عناصر مهم و اساسی تمام صنایع محسوب می‌شود. صنایع مختلف برای تأمین مواد خام و تجهیزات اولیه، و همچنین ارسال محصولات برای مشتریانشان، نیاز به حمل کالا دارند.

🔸صنعت حمل بین المللی کالا به سه بخش حمل و نقل زمینی، حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی است. تقسیم بندی می شود.

🔹بیش از 80% از واردات و صادرات کالاهای غیر نفتی،‌ با حمل و نقل دریایی جابه جا می شود.

🔸مشتریان شرکت‌های حمل کالای دریایی، شرکت‌هایی هستند که می‌خواهند کالایی را وارد کشور یا از آن خارج کنند. بنابراین بیشتر روش‌های بازاریابی B2B برای جذب و نگهداشت مشتریان در این صنعت قابل‌استفاده هستند.

🔹اعتماد به قیمت و تخصص و تجربه شرکت حمل کننده کالا، مهم ترین فاکتور تاثیرگذار در انتخاب شرکت کننده حمل بین المللی است.

☑️ استراتژی های بازاریابی که اثربخشی بیشتری در صنعت حمل و بین المللی دارند عبارتند از:

1⃣بازاریابی محتوایی:
تولید و انتشار محتوای دارای ارزش‌افزوده برای جامعه هدف مشتریان، بدون شک، بهترین راه برای ایجاد رابطه بلندمدت و اعتماد زا بین یک شرکت و مشتریان او در کسب‌وکارهای B2B است.

2⃣خودکارسازی بازاریابی (Marketing Automation)
خودکارسازی بازاریابی مجموعه‌ای از ابزارها برای برنامه‌ریزی خودکار فعالیت‌های متنوع بازاریابی دیجیتال ازجمله ایمیل و شبکه‌های اجتماعی است.

3⃣هدف‌گیری مجدد مشتریان (Retargeting)
در روش هدف‌گیری مجدد مخاطبانی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند ولی خرید نکرده‌اند شناسایی‌شده و تبلیغات شما مجدداً به آن‌ها نمایش داده می‌شود.

و 4⃣مدیریت هوشمند مشتریان
مدیریت کردن داده‌ها و تراکنش‌های حال و آینده مشتریان به شما کمک می‌کند، مشتریانتان را بشناسید و بفهمید چه طور با شما تعامل می‌کنند و به این ترتیب باعث افزایش اعتماد آنها شوید.

🔴نکته آخر:
عرضه خدمات حمل بار دریایی، در اثر بحران‌های اقتصادی دهه اول قرن ۲۱ ام، بسیار بیشتر از تقاضایی است که در بازار وجود دارد. در چنین شرایطی، کیفیت جذب و مراقبت از مشتریان و افزایش رضایت‌مندی او، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و باید محور استراتژی بازاریابی سازمان ها باشد.

❗️برای دسترسی و مطالعه مقاله کامل به لینک زیر مراجعه کنید👇

📎 https://goo.gl/7UGpnQ

🆔 @DMTBOX 💯