سواد رسانه ای 
عنوان گروه یا کانال:

سواد رسانه ای


توضیحات: #سواد_رسانه_ای: مجموعه ای از آگاهی ها و مهارت ها برای مواجهه ی هوشمندانه و ایمن با رسانه ها مدیر کانال: @kia_hossein ارسال محتوا و پرسش و پاسخ: @poshtiban_ID پاورپوینت یادگیری و تدریس سواد رسانه ای @powerpoint_ID
شناسه: [email protected]
تعداد اعضا: 9533
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩نوموفوبیا!
72 درصد مردم نمی توانند بیشتر از 150 سانتی متر مربع از موبایل خود دور شوند و این دوری موجب حراس در آنها می شود
👇
@savaderasanei
🚩نوموفوبیا!
72 درصد مردم نمی توانند بیشتر از 150 سانتی متر مربع از موبایل خود دور شوند و این دوری موجب حراس در آنها می شود
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚨 علائم ویروسی‌شدن گوشی‌های اندروید

✅ روشن شدن خودکار WiFi و اینترنت موبایل. (حتی اگر به صورت دستی WiFi یا اینترنت موبایل را خاموش کنید، مجددا روشن می شوند)

✅ نصب خودکار انواع لانچر و اپلیکیشن‌های عجیب بر روی دستگاه، بدون اجازه شما.

✅ ساخته‌شدن خودکار آیکون‌هایی با نام Lucky try و lucky draw و از این قبیل بر روی صفحه اصلی دستگاه اندروید شما.

✅ باز شدن خودکار صفحات تبلیغاتی در حین کار با گوشی یا مرور سایت ها و یا در حین وبگردی.

✅پر شدن خودکار حافظه داخلی و خارجی به طرزی عجیب.

✅وجود آیکون و میانبر برنامه‌های ناشناس بر روی هوم اسکرین دستگاه اندروید شما، در صورتی که این برنامه در منو موجود نیست.

✅ دریافت پیغام هایی با مضمون آپدیت سیستم عامل یا آپدیت یک برنامه به صورت جعلی یا حافظه خارجی به طرز عجیب.

✅ پاک شدن ناگهانی تصاویر گالری
و...
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_مردم_ساده
در تبلیغات تجاری معمولا از این روش برای فروش محصولات زندگی روزمره مثل مایع ظرفشویی استفاده می شود چرا که باعث شبیه سازی و هم ذات پنداری بیشتری در عموم مردم می شود.
🚩این روش همچنین از جمله قدرتمند ترین روش ها در پیام های رسانه ای منتسب به سیاستمداران و گروه های سیاسی اجتماعی است. وقتی آن ها را می بینید که در برنامه ها و عکس ها با مردم عادی در حال صحبت و گفتگو هستند، توجه شما بیشتر به آن ها جلب می شود و همین می تواند تصویر مثبتی درباره آن ها در ذهن شما ایجاد کند.
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩اوباما رئیس جمهور آمریکا، مانند مردم عادی خودش به خرید می رود!
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
🚩اوباما رئیس جمهور آمریکا، مانند مردم عادی خودش به خرید می رود!
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩از جنس مردم عادی بودن و با آن ها نشست و برخواست کردن!
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
🚩از جنس مردم عادی بودن و با آن ها نشست و برخواست کردن!
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩آقای روحانی رئیس جمهور ایران نیز مانند مردمان دیگر به تماشای فوتبال و والیبال می نشیند (ورزش هایی که بیشترین طرفدار را در بین مردم عادی دارند)
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
🚩آقای روحانی رئیس جمهور ایران نیز مانند مردمان دیگر به تماشای فوتبال و والیبال می نشیند (ورزش هایی که بیشترین طرفدار را در بین مردم عادی دارند)
#تکنیک_مردم_ساده
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 کلاهبرداری #فیشینگ چیست?
 فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور، شماره 16 رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند. شبکه های اجتماعی، سایت های حراجی و درگاه های پرداخت آنلاین نمونه ای از ابزار های الکترونیکی ارتباطات می باشند.
کلاهبرداری فیشینگ از طریق ایمیل ها و پیامها صورت می پذیرد و قربانیان به صورت مستقیم اطلاعات حساس و محرمانه خود را در وب سایت های جعلی که در ظاهر کاملا شبیه وب سایت های سالم و قانونی می باشد وارد می نمایند. حقه ی فیشینگ یکی از تکنیک های مهندسی اجتماعی برای فریب کاربران می باشد که علی‌القاعده از ضعف امنیتی یک وب سایت برای انجام عملیات مجرمانه خود استفاده می کنند.
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒انواع تکنیک هایی که در حقه #فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد:

1. دستکاری و تقلب در لینکها و آدرس ها
🚩یکی از شیوه های متداول و رایج در فیشینگ ارسال لینک ها و آدرس های متعلق به سازمانهای غیر واقعی و جعلی  از طریق ایمیل می باشد. آدرس هایی که تنها تفاوت آنها با آدرس اصلی یک یا دو حرف است یا از دامین های فرعی گمراه کننده برای ایجاد آنها استفاده گردیده است.
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩‏بیلبوردی تک پایه به مناسبت روز ⁧ معلولان ⁩؛
‏"این بیلبورد هنوز کار می کنه، پس تو هم می تونی ".  📣ایده های خلاقانه
👇
@savaderasanei
🚩‏بیلبوردی تک پایه به مناسبت روز ⁧ معلولان ⁩؛
‏"این بیلبورد هنوز کار می کنه، پس تو هم می تونی ". 📣ایده های خلاقانه
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ خلاقانه کرم ضد جوش
با استفاده از این کرم نیازی نیست به خاطر جوش های صورت خود خجالت بکشید!
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ خلاقانه کرم ضد جوش
با استفاده از این کرم نیازی نیست به خاطر جوش های صورت خود خجالت بکشید!
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_ادعاهای_آشکار_و_پنهان
بعضی وقت ها پیام های رسانه ای به طرز مستقیم، با سند و مدرک و آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند برای اینکه توجه شما را به خود جلب کنند.
شما وقتی بر روی یک پاکت غذایی عبارتی را می بینید که نوشته: «این غذا در ده دقیقه آماده می شود» با یک ادعای آشکار روبرو هستید که قابل آزمایش هم هست و ممکن است با همین ادعاهای ساده مجاب بشوید که آن محصول را بخرید.
🚩گاهی اوقات برخی از ادعاهای آشکار بطور زیرکانه ای سعی می کنند روش هایی را به کار بگیرند که صدق یا کذب آن ها به راحتی قابل سنجش و آزمایش نباشد. مثلا وقتی سازند یک قوطی محتوی یک ماده غذایی وقتی که اجزا و عناصر سازنده آن را با میزان دقیق کالری و درصد بر روی محصول خود مشخص می کند، در واقع دارد از همین شیوه برای اقناع شما استفاده می کند.
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_ادعاهای_آشکار_و_پنهان
بعضی وقت ها پیام های رسانه ای به طرز مستقیم، با سند و مدرک و آشکار، ادعاهایی قابل آزمایش را مطرح می کنند برای اینکه توجه شما را به خود جلب کنند.
شما وقتی بر روی یک پاکت غذایی عبارتی را می بینید که نوشته: «این غذا در ده دقیقه آماده می شود» با یک ادعای آشکار روبرو هستید که قابل آزمایش هم هست و ممکن است با همین ادعاهای ساده مجاب بشوید که آن محصول را بخرید.
🚩گاهی اوقات برخی از ادعاهای آشکار بطور زیرکانه ای سعی می کنند روش هایی را به کار بگیرند که صدق یا کذب آن ها به راحتی قابل سنجش و آزمایش نباشد. مثلا وقتی سازند یک قوطی محتوی یک ماده غذایی وقتی که اجزا و عناصر سازنده آن را با میزان دقیق کالری و درصد بر روی محصول خود مشخص می کند، در واقع دارد از همین شیوه برای اقناع شما استفاده می کند.
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ فوق العاده شکلات بدون قند با استفاده از #تکنیک_ادعاهای_آشکار_و_پنهان.   😂
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ فوق العاده شکلات بدون قند با استفاده از #تکنیک_ادعاهای_آشکار_و_پنهان. 😂
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩جادوی دوربین 😁

#زاویه_دید
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
🚩جادوی دوربین 😁

#زاویه_دید
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒انواع تکنیک هایی که در حقه #فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد:

2. دور زدن فیلتر
🚩فیشرها با استفاده کردن از عکس به جای متن، کار فیلترهای ضد فیشینگ را که برای شناسایی متن هایی که عموماً در ایمیل های حاوی آدرس های جعلی یافت می شوند، را سخت می کنند.
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ جذاب شرکت تولید کننده لوازم تحریر با استفاده از بادمجان برای تداعی رنگ مداد😁 
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_تداعی
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ جذاب شرکت تولید کننده لوازم تحریر با استفاده از بادمجان برای تداعی رنگ مداد😁
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_تداعی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغی که با شعار آلوده نکردن محیط زیست، بسیار ساده و زیرکانه به بیان نظریه ی خطی داروین در پیدایش انسان ها پرداخته و این شیوه تکامل بشر را به مخاطب #القاء می کند🙊
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغی که با شعار آلوده نکردن محیط زیست، بسیار ساده و زیرکانه به بیان نظریه ی خطی داروین در پیدایش انسان ها پرداخته و این شیوه تکامل بشر را به مخاطب #القاء می کند🙊
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

💽بازنشر
🚩تبلیغ سری جدید تلویزیون های فیلیپس که بسیار نازک هستند😬😁
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_شوخی_و_طنز
#تکنیک_شدت_و_اغراق
👇
@savaderasanei
💽بازنشر
🚩تبلیغ سری جدید تلویزیون های فیلیپس که بسیار نازک هستند😬😁
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_شوخی_و_طنز
#تکنیک_شدت_و_اغراق
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ رونالدینیویی به سبک مرسدس بنز😂
📎قابلیت دوربین های کنار خودرو، که راننده بدون برگرداندن سر، می تواند از مانیتور اطراف را ببیند
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ رونالدینیویی به سبک مرسدس بنز😂
📎قابلیت دوربین های کنار خودرو، که راننده بدون برگرداندن سر، می تواند از مانیتور اطراف را ببیند
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒انواع تکنیک هایی که در حقه #فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد:

3. وب سایت جعلی
تنها با ورود و بازدید یک قربانی به سایت جعلی عمل کلاهبرداری صورت نمی پذیرد . در برخی از روش های فیشینگ از دستورات جاوا اسکریپت استفاده می شود تا نوار آدرس را اصلاح کند و تغییر دهد. این کار با قرار دادن تصویر یک آدرس اینترنتی قانونی و موجه در نوار آدرس یا بستن نوار آدرس اصلی و باز کردن یک نوار آدرس جدید که حاوی آدرس اینترنتی قانونی و موجه است، انجام می شود.
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒انواع تکنیک هایی که در حقه #فیشینگ مورد استفاده قرار می گیرد:

4. فیشینگ از طریق تلفن
🚩تمامی حملات فیشینگ نیاز به استفاده از یک وب سایت جعلی و ساختگی ندارند. این نوع حملات شامل پیام هایی هم می شوند که ادعا می کند از طرف بانک هستند و از مشتری ها (استفاده کنندگان خدمات بانکی) می خواهند با توجه به مشکلی که برای حساب های آنها به وجود آمده است، با یک شماره تماس بگیرند. به محض این که مشتری با این شماره تلفن (که متعلق به مهاجم است و یک سرویس تلفن اینترنتی است) تماس بگیرد، دستوراتی به مشتری داده می شود تا شماره حساب و رمز خود را وارد کند. فیشرهایی که از سرویس تلفن اینترنتی استفاده می کنند، گاهی اوقات از داده های جعلی برای آی دی کالر استفاده می‌نمایند تا برای مشتریان این گونه به نظر برسد که این تماس از طرف یک سازمان مطمئن و معتبر انجام می شود.
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ جذاب و خلاقانه شرکت خودروسازی فولکس واگن😬😁
"پارک اتوماتیک دقیق! " 
#تکنیک_شوخی_و_طنز
#ادعاهای_آشکار_و_پنهان
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ جذاب و خلاقانه شرکت خودروسازی فولکس واگن😬😁
"پارک اتوماتیک دقیق! "
#تکنیک_شوخی_و_طنز
#ادعاهای_آشکار_و_پنهان
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ کرم نرم کننده دست  و صورت با استفاده از #تکنیک_شدت_و_اغراق همراه با چاشنی #طنز😬😁
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ کرم نرم کننده دست و صورت با استفاده از #تکنیک_شدت_و_اغراق همراه با چاشنی #طنز😬😁
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #نظریه چیست و چه کاربردی دارد?

📍بدون شک یکی از نیازهای اساسی مخاطبین برای ارتقای سواد رسانه ای و مواجهه ی هوشمندانه و ایمن با رسانه ها، آشنایی آن ها با نظریه هایی ست که در عرصه علوم ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد.
📝 نظریه ها ارکان اساسی علوم را تشکیل می دهند، زیرا تمام تفسیرها و تحلیل های ما از پدیده های طبیعی و اجتماعی در قالب نظریه ها صورت می گیرد.
🚩بدون ذهن مسلح به نظریه، قادر به درک علمی از جهان پیرامون خود نیستیم. نظریه به داده ها و مشاهدات هر فرد نظم، ترتیب و میدان دید می دهد.
🔍 نظریه را می توان نوعی عدسی به شمار آورد که وقتی از درون آن نگاه می کنیم، این امکان را فراهم می آورد تا آن چه را در جریان است، به روشنی مشاهده کنیم. و همچنین یکی از نقش های مهم نظریه این است که به ما امکان پیش بینی حوادث و رویدادها را می دهد.
📎کاربردهای نظریه:
نظریه به ما کمک می کند تا ببینیم, جست و جو کنیم، انتقاد کنیم و عمل کنیم.

📚ان شاءالله به تدریج، نظریه های حوزه ی رسانه رو مطرح و تحلیل و بررسی می کنیم
👇
@savaderasanei
📒 2. #نظریه_ی_برجسته_سازی
🚩«رسانه ها ممکن است در این که به ما بگویند چگونه فکر کنیم، موفق نباشند؛ اما آن ها در گفتن این که درباره چه چیزی فکر کنیم بسیار موفق هستند»

نظریه ی برجسته سازی مدعی تاثیر رسانه ها بر شناخت و نگرش مردم و تعیین اولویت های ذهنی آنان از طریق انتخاب و برجسته سازی بعضی از موضوعات و رویدادها در قالب خبر و گزارش خبری است. به این معنا که رسانه ها با برجسته ساختن بعضی از موضوع ها و رویدادها، بر آگاهی و اطلاعات مردم تاثیر می گذارند. گرچه نمی توانند تعیین کنند که مردم «چگونه» بیندیشند، اما می توانند تعیین کنند که «دربارۀ چه» بیندیشند.
📎منظور از برجسته سازی رسانه ها این است که رسانه ها، به ویژه در اخبار و گزارش های خبری و برنامه های مستند (و صدالبته امروزه در شبکه های اجتماعی)، این قدرت را دارند که توجه عموم را به مجموعه ای از مسائل و موضوعات معین و محدود معطوف سازند و از مسائل و موضوعات دیگر چشم پوشی کنند.
#کتاب_نظریه_های_رسانه
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

#اقناع_مخاطب
#تکنیک_ترس
🚩تبلیغ نخ دندان
هیچ چیز به اندازه غذای مانده در لای دندان ها جلب توجه نمی کند!!!
@savaderasanei
#اقناع_مخاطب
#تکنیک_ترس
🚩تبلیغ نخ دندان
هیچ چیز به اندازه غذای مانده در لای دندان ها جلب توجه نمی کند!!!
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

هیچ چیز به اندازه غذای مانده در لای دندان ها برای مخاطب شما جلب توجه نمی کند و راه حل آن نخ دندان ماست!
🚩هیچ چیز; حتی دست روی دوش مرد در تصویر اول که شش انگشت دارد😬
🚩هیچ چیز; حتی دستی که در تصویر دوم روی دوش مرد است اما صاحب آن مشخص نیست😜
🚩هیچ چیز; حتی گوش سمت راست مرد در تصویر سوم😁
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ خلاقانه با استفاده از شخصیت مرد عنکبوتی برای #تداعی کمک های بشر دوستانه
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ خلاقانه با استفاده از شخصیت مرد عنکبوتی برای #تداعی کمک های بشر دوستانه
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩گوشی ها را به رخت خواب نبرید!
نور گوشی های هوشمند، با مختل کردن ترشح ملاتونین، چرخه خواب را به هم میزند و مشکلات روحی و جسمی فراوانی به وجود می آورد که در عکس مشاهده می نمائید!
👇
@savaderasanei
🚩گوشی ها را به رخت خواب نبرید!
نور گوشی های هوشمند، با مختل کردن ترشح ملاتونین، چرخه خواب را به هم میزند و مشکلات روحی و جسمی فراوانی به وجود می آورد که در عکس مشاهده می نمائید!
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #تکنیک_های_اقناع_مخاطب
#تکنیک_حسن_تعبیر
🚩تکنیک معادل سازی تلاش می کند تا با خوشایند سازی کلمات نامطلوب ذهن مخاطب را به خود نزدیک تر کند.
معادل سازی بر اساس حسن تعبیر در واقع جایگزین کردن کلماتی مطلوب به جای اصطلاحات و موضوعات ناخوشایند است تا مخاطب نسبت به آن پذیرش بیشتری داشته باشد.
📎مثال : استفاده از واژه «کوچک سازی» به جای «اخراج»، استفاده از «تک نرخی کردن قیمت نان» به جای «حذف یارانه نان»، استفاده از «هدفمندسازی یارانه ها» به جای «حذف یارانه ها» و...

👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩در این تبلیغ تلاش شده تا با تداعی پیچیدن بوی بد ماهی در اتاق هنگام آشپزی،  و با استفاده از تکنیک اقناعی #ترس، هود خود را به عنوان راهکار حل مسئله ارائه کند
👇
@savaderasanei
🚩در این تبلیغ تلاش شده تا با تداعی پیچیدن بوی بد ماهی در اتاق هنگام آشپزی، و با استفاده از تکنیک اقناعی #ترس، هود خود را به عنوان راهکار حل مسئله ارائه کند
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩مراقب رسانه ها باشیم
👇
@savaderasanei
🚩مراقب رسانه ها باشیم
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📚یکی از منابع پیشنهادی جهت ارتقا سواد رسانه ای شما بزرگواران، مجموعه ی ده جلدی سواد رسانه ای (هر جلد حدود چهل صفحه) موسسه هدایت میزان می باشد که توضیح مختصری درباره آن ها خدمت شما ارائه شده است. این کتاب ها به صورت مختصر و مفید و با زبانی ساده و گویا، مطالب خوبی در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.
🚩تهیه و مطالعه ی عمیق جلد یک این مجموعه امری مهم و ضروری است
📎لینک خرید کتاب http://yon.ir/KnU7
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩نقش واژه ها و کلمات در انتقال مفاهیم از فردی به فرد دیگر، تنها  7 درصد است و 38 درصد مربوط به لحن صدا و 55 درصد دیگر مربوط به زبان بدن است.
#ارتباط_غیر_کلامی
👇
@savaderasanei
🚩نقش واژه ها و کلمات در انتقال مفاهیم از فردی به فرد دیگر، تنها 7 درصد است و 38 درصد مربوط به لحن صدا و 55 درصد دیگر مربوط به زبان بدن است.
#ارتباط_غیر_کلامی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #ارتباط_غیرکلامی
🚩ارتباط غیرکلامی تمامی نشانه ها و علاماتی را در بر می گیرد که معنا را از راهی غیر از زبان منتقل می کنند. ارتباط غیرکلامی را می توان به سه قسمت تقسیم کرد:
1. زبان بدن: این زبان تمامی حرکات بدن ما را که معنادار هستند و همراه گفتار یا بدون آن ظاهر می شوند در بر می گیرد. مثل حرکات سر، حالات چهره، ایما-اشاره، تماس چشمی، سکوت و...
2. پیرا زبان: پیرازبان به صدا و گفتار ما مربوط می شود. پیرازبان آن چیزهایی است که به گفتار جنبه ی عاطفی می دهد و احساسات ما را آشکار می سازد. مثل لحن صحبت.
3. ظاهر: ظاهر از جهتی با دو مورد دیگر ارتباط غیر کلامی متفاوت است، زیرا بیش تر مبتنی بر نشانه های پایدار است تا حرکات و صداهایی که می آیند و می روند.
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩با استفاده از این روش ساده، از این پس تلگرام شما هک نمی شود.
ابتدا به قسمت Settings تلگرام مراجعه نمائید و سپس مراحل شش گانه در تصویر را انجام دهید.
آسودگی شما، آرزوی ماست🌹
👇
@savaderasanei
🚩با استفاده از این روش ساده، از این پس تلگرام شما هک نمی شود.
ابتدا به قسمت Settings تلگرام مراجعه نمائید و سپس مراحل شش گانه در تصویر را انجام دهید.
آسودگی شما، آرزوی ماست🌹
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩با این روش ساده تلگرام‌تان دیگر هک نمی شود
اگر می‌خواهید تلگرام تان هک نشود همین امروز به فعال کردن تایید دومرحله ای اقدام نمایید. تایید دومرحله ای علاوه بر نیاز به پیامک تاییدیه شماره شما، به رمزی تعیین شده از سوی شما نیاز دارد که این رمز را می‌توانید به همراه ایمیل تان به تلگرام بدهید تا در صورت فراموش کردن، در ایمیل آن را بازیابی کنید.

📎 برای فعال سازی، مراحل شش گانه در تصویر را طی کنید
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ کرم دست و صورت به مناسبت ماه رمضان و با استفاده از #تکنیک_تداعی
📎با گسترش رسانه ها و افزایش فضای رقابتی، شرکت ها به دنبال ایده های خلاقانه برای تاثیرگذاری بر مخاطب هستند
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغ کرم دست و صورت به مناسبت ماه رمضان و با استفاده از #تکنیک_تداعی
📎با گسترش رسانه ها و افزایش فضای رقابتی، شرکت ها به دنبال ایده های خلاقانه برای تاثیرگذاری بر مخاطب هستند
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

بر پایه جلد اول مجموعه ده جلدی سواد رسانه ای موسسه هدایت میزان
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩در هنگام استفاده از تلفن همراه، گردن خود را خم نکنید. این کار در دراز مدت می تواند آسیب های جدی به مفاصل گردن و ستون فقرات شما بزند!
👇
@savaderasanei
🚩در هنگام استفاده از تلفن همراه، گردن خود را خم نکنید. این کار در دراز مدت می تواند آسیب های جدی به مفاصل گردن و ستون فقرات شما بزند!
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩من ادعا میکنم این سه ماشین کاملا هم اندازه هستند!
 اگه شما باور ندارید عکسای زیر رو ببینید که با فوتوشاپ ماشین شماره یک رو بریدم و روی دوتای دیگه قرار دادم!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
🚩من ادعا میکنم این سه ماشین کاملا هم اندازه هستند!
اگه شما باور ندارید عکسای زیر رو ببینید که با فوتوشاپ ماشین شماره یک رو بریدم و روی دوتای دیگه قرار دادم!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩 تست در فوتوشاپ
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
🚩 تست در فوتوشاپ
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩 تست در فوتوشاپ
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
🚩 تست در فوتوشاپ
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #نظریه_ی_مارپیچ_سکوت

نظریه ی مارپیچ سکوت، نظریه ای تأثیرگذار در مورد نقش ارتباطات جمعی در شکل گیری افکار عمومی است. افکار عمومی از تعامل بین افراد و محیط اجتماعی شان نشأت می گیرد.

🚩در خصوص یک موضوع مناقشه انگیز، افراد درباره ی توزیع افکار عمومی حدس هایی می زنند. آن ها سعی می کنند دریابند که آیا در اکثریت قرار دارند یا در اقلیت؛ و سپس می کوشند تعیین کنند که آیا تغییر افکار عمومی در جهت موافقت با آن هاست یا خیر. اگر آن ها احساس کنند در اقلیت قرار دارند یا تغییر افکار عمومی در جهت فاصله گرفتن از آن هاست، ترجیح می دهند سکوت اختیار کنند. هرچه اقلیت بیشتر سکوت کنند، مردم احساس می کنند که دیدگاه خاص و متفاوتی ارائه نشده ست و لذا "مارپیچ سکوت" تشدید می شود.
ریشه ی این نظریه این است که مردم از انزوا می ترسند. بیشتر مردم از ترس انزوا، بر ضد قضاوت ها و ارزیابی های خود عمل می کنند.
رسانه های جمعی به سه شیوه بر مارپیچ سکوت اثر می گذارند:
1. رسانه ها تصورات افراد را راجع به این که چه عقایدی در جامعه مسلط است شکل می دهند
2. رسانه ها تصورات مربوط به عقاید رو به افزایش را شکل می دهند
3. رسانه ها تصوراتی را شکل می دهند راجع به این که شخص چه عقیده ای را می تواند در افکار عمومی ابراز کند، بدون این که منزوی شود
#مهدی_زاده
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩ایده ای خلاقانه برای تبلیغ خمیر دندان با استفاده از #تداعی نقش این محصول در محافظت از دندان ها
👇
@savaderasanei
🚩ایده ای خلاقانه برای تبلیغ خمیر دندان با استفاده از #تداعی نقش این محصول در محافظت از دندان ها
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغات مرسدس بنز به مناسبت کریسمس با #تداعی #نماد کاج در ذهن مخاطب😁 🎄
👇
@savaderasanei
🚩تبلیغات مرسدس بنز به مناسبت کریسمس با #تداعی #نماد کاج در ذهن مخاطب😁 🎄
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩آمارهای جالب سامانه تلگرافی از انتشار مطالب تلگرام در 24 ساعت:


🔰تعداد کل کانال‌ها: ۱۵۸۵۲۰
🔰تعداد کانال‌های به‌روز شده: ۸۸۵۵۰ (۵۵.۸۶ درصد)
🔰تعداد کل مطالب ۲۴ ساعت گذشته: ۱۴۶۵۸۱۷
🔰متوسط تعداد مطلب بر کانال: ۱۶.۶
🔰تعداد کل بازدید: 3652.3m
🔰متوسط بازدید هر مطلب: 2.5k
🔰تعداد مطلب بازدید شده توسط هر کاربر: 152 مطلب
(با حساب 24 میلیون کاربر برای تلگرام)
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩رفتار ما در فضای مجازی، گاهی تاثیرات جبران ناپذیری دارد.
هوشمندانه رفتار کنیم! 🤓
👇
@savaderasanei
🚩رفتار ما در فضای مجازی، گاهی تاثیرات جبران ناپذیری دارد.
هوشمندانه رفتار کنیم! 🤓
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩فیسبوک در حال تصاحب کل کاربران اینترنت دنیا است!
📎حدود ۳٫۴۲ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد که تقریبا ۵۲ درصد از آن ها حداقل یک حساب کاربری در فیسبوک دارند!
👇
@savaderasanei
🚩فیسبوک در حال تصاحب کل کاربران اینترنت دنیا است!
📎حدود ۳٫۴۲ میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد که تقریبا ۵۲ درصد از آن ها حداقل یک حساب کاربری در فیسبوک دارند!
👇
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩پر بازدیدترین پست تلگرامی در 24 ساعت گذشته:
منتشر شده در: ۲۲۱ کانال
مجموع بازدید در همه کانال‌ها: 2.2m
زمان اولین انتشار: ۰۸:۵۸:۵۸ ۱۳۹۵/۹/۲۲
کانال تلگرافی
🔰
@savaderasanei
👇👇👇👇👇👇👇
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ اجتماعی جالب فیات با استفاده از #تکنیک_ترس
سمت چپ قبل از نوشیدن مشروبات الکلی
و سمت راست پس از نوشیدن و ندیدن دوچرخه سوار
کانال ایده های خلاقانه
🔰
@savaderasanei
🚩تبلیغ اجتماعی جالب فیات با استفاده از #تکنیک_ترس
سمت چپ قبل از نوشیدن مشروبات الکلی
و سمت راست پس از نوشیدن و ندیدن دوچرخه سوار
کانال ایده های خلاقانه
🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📵همیشه در دسترس نباشید!

🚩ظاهر جذاب و امکانات متنوع شخصی سازی در تلفن های همراه باعث می شوند تصور کنیم این رسانه کاملا در تصرف و اختیار ماست و هرگاه که بخواهیم می تونیم از آن استفاده کنیم. اما در عمل اگر مدیریت استفاده از این رسانه را به دست نگیریم به جای کاربر تلفن همراه، به کارگر آن تبدیل می شویم و مدام گوش به زنگ دستورات مختلف آن خواهیم بود.
📎«پیام های رسیده به شما، حتی اگر همیشه حدیث و اخبار مهم و مفید باشد، به صورت نامنظم در هر لحظه ای از شبانه روز به شما می رسد، اگر شما با همان بی نظمی که پیام ها را دریافت می کنید، به صورت منفعلانه به گوشی مراجعه کنید و آن اطلاعات و اخبار خوب و مفد را مطالعه کنید، به مرور با آفات متعددی مواجه می شوید و حد زیادی از تمرکز و تسلط خود را از دست می دهید.»
👈پس همیشه در دسترس نباشید و کمی هم به زندگی خود بپردازید.
کتاب 150 هشتگ
#رژیم_مصرف_رسانه_ای

👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #فرآیند_ادراکی
همانگونه که در شکل مشخص است، گام اول و شرط لازم برای درک محتوای رسانه ای،توجه مخاطب به پیام است. بنابراین خلاقیت در پیام، عنصری مهم برای جذب مخاطب و تاثیرگذاریست.
👇🔰
@savaderasanei
📒 #فرآیند_ادراکی
همانگونه که در شکل مشخص است، گام اول و شرط لازم برای درک محتوای رسانه ای،توجه مخاطب به پیام است. بنابراین خلاقیت در پیام، عنصری مهم برای جذب مخاطب و تاثیرگذاریست.
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ خلاقانه با استفاده از تکنیک #شدت_و_اغراق برای #تداعی تند بودن سس!
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
👇🔰
@savaderasanei
🚩تبلیغ خلاقانه با استفاده از تکنیک #شدت_و_اغراق برای #تداعی تند بودن سس!
#تکنیک_های_اقناع_مخاطب
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩من ادعا میکنم این دو توپ کاملا هم اندازه هستند!
 اگه شما باور ندارید عکس زیر رو ببینید که با فوتوشاپ توپ شماره یک رو بریدم و روی توپ بالایی قرار دادم!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇🔰
@savaderasanei
🚩من ادعا میکنم این دو توپ کاملا هم اندازه هستند!
اگه شما باور ندارید عکس زیر رو ببینید که با فوتوشاپ توپ شماره یک رو بریدم و روی توپ بالایی قرار دادم!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تست در فوتوشاپ!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇🔰
@savaderasanei
🚩تست در فوتوشاپ!
#خطای_دید
#نگاه_انتقادی
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

http://www.aparat.com/v/x7Cpg
🚩مستند نارسانه
مناسب برای اکران در کلاس ها و کارگاه های آموزشی
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩در مواجهه با رسانه ها فعال باشید!

ویژگی های مخاطب فعال:
1⃣ گزینشگری:
🔰 مراد از آن، همان استفاده از قبل برنامه‌ریزی شده از رسانه است. گزینشگری، نشانه ارتباط میان فعالیّت (تماشا کردن، گوش کردن و خواندن) و انگیزه‌های روی آوردن به رسانه است.

2⃣ نفع‌گرایی یا سودمندی (Utility):
🔰 این بعد، بدین معناست که مخاطبان فعال برای رفع نیازها و رسیدن به اهداف خاصی از رسانه استفاده می‌کنند.

3⃣ قصدمندی یا انتخابی بودن (Selectivity):
🔰 براساس این بعد، که بر انتخاب آگاهانه و انگیزه‌دار مخاطب از میان محتواهای مختلفی که توسط رسانه به او عرضه می‌شود تکیه دارد، مخاطب فعال، هدفمندانه به سراغ رسانه رفته و با هدف، آن‌را به‌دقت مورد توجه قرار داده و بعد از اتمام برنامه و سپس از رسانه فاصله می‌گیرد.

4⃣ درگیری (Involvement):
🔰 در تعریف و چگونگی اندازه‌گیری درگیری مخاطبان، نظریات مختلفی وجود دارد؛ اما در کل می‌توان گفت که هرقدر مخاطبان، در تجربه رسانه‌ای خود درگیر یا غرق شده باشند، به همان نسبت می‌توان از درگیری آنها حرف زد.

برای شاخص درگیری، سطوح مختلفی را می‌توان درنظر گرفت:

🔹الف) درگیرشدن قبل از استفاده از رسانه؛ درگیر شدن در این بعد زمانی، بیشتر با انتظار ارتباط دارد.

🔹ب) درگیر شدن در حین تماشا؛ درگیری بیشتر، در حین تماشا رخ داده و به همان عدم مشغولیت به عمل دیگری در حال استفاده از رسانه اطلاق می‌شود.

🔹ج) درگیر شدن بعد از تماشا؛ فکر، بحث و نقد کردن در مورد برنامه، بعد از مواجهه با آن، منعکس‌کننده درگیر شدن شدید با رسانه است.

5⃣ مقاومت در برابر تأثیر:
🔰 بر اساس این معیار، مخاطبان فعّال، تأثیرناپذیر هستند یا تنها به‌وسیله رسانه‌ها خیلی آسان تأثیر نمی‌پذیرند.
مثبت رسانه
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📕 #سواد_رسانه_ای؛ کانالی شامل مجموعه ای از مهارت ها و آگاهی ها برای مواجهه ی هوشمندانه و ایمن با رسانه ها
🚩همراه با عکس و کلیپ خلاقانه و جذاب 
👇
https://telegram.me/joinchat/BK9KLkAhfcQ_eU4r1IFOFg
📕 #سواد_رسانه_ای؛ کانالی شامل مجموعه ای از مهارت ها و آگاهی ها برای مواجهه ی هوشمندانه و ایمن با رسانه ها
🚩همراه با عکس و کلیپ خلاقانه و جذاب
👇
https://telegram.me/joinchat/BK9KLkAhfcQ_eU4r1IFOFg
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ جالب شرکت محصولات غذایی با استفاده از تکنیک #شوخی_و_طنز و #شدت_و_اغراق 
"انگشتو انگشترشو خورده" 😬
ایده های خلاقانه
👇🔰
@savaderasanei
🚩تبلیغ جالب شرکت محصولات غذایی با استفاده از تکنیک #شوخی_و_طنز و #شدت_و_اغراق
"انگشتو انگشترشو خورده" 😬
ایده های خلاقانه
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩عروسك، پيام است

عروسک‌ها جزء صمیمی‌ترین اسباب‌بازی‌ها هستند. عروسک‌ها امروز گمنام نیستند؛ بچه‌ها خیلی از آن‌ها را در کارتون‌ها و بازی‌های رایانه‌ای دیده‌اند. تنها هم نیستند، دوستانی دارند و از آن مهم‌تر کلی هم لوازم با خودشان همراه دارند. کودکان امروز ارزش‌ها و ملاک‌های زیبایی و محبوبیت را از عروسک‌‌هایشان فرا می‌گیرند و به صورت ناخودآگاه پیام‌هایی که این اسباب‌بازی‌ها ارسال می‌کنند، در طول زمان دریافت می‌کنند.
📎عروسک‌ها تا اینجا دو کارکرد اصلی #رسانه‌ها یعنی سرگرمی و انتقال میراث فرهنگی را به همراه دارند و از قاعده #تکرار در #اقناع پیروی می‌کنند چراکه عروسک‌ها و خانواده‌هایشان پیام‌های مشابهی را مرتب ارسال می‌کنند و در نزدیکی ما هستند. آن‌ها علاوه بر این، همکاران رسانه‌ای دیگری هم دارند: انیمیشن‌ها، فیلم‌های سینمایی و بازی‌های رایانه‌ای که به فاصله کمی از هم متولد می‌شوند و به دنیای کودکان راه پیدا می‌کنند. شاید نظریه «رسانه پیام است»، اینجا به کمکمان بیاید و بتوانیم بگوییم: عروسک نه تنها رسانه است، بلکه خود به تنهایی پیام است.
ماهنامه_مدیریت_ارتباطات، شماره 51
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ شرکت خودروسازی با استفاده از #تکنیک_ترس
 "استفاده از موبایل هنگام رانندگی به همین اندازه خطرناک است ! 😱
👇🔰
@savaderasanei
🚩تبلیغ شرکت خودروسازی با استفاده از #تکنیک_ترس
"استفاده از موبایل هنگام رانندگی به همین اندازه خطرناک است ! 😱
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📒 #نظریه چیست و چه کاربردی دارد?

📍بدون شک یکی از نیازهای اساسی مخاطبین برای ارتقای سواد رسانه ای و مواجهه ی هوشمندانه و ایمن با رسانه ها، آشنایی آن ها با نظریه هایی ست که در عرصه علوم ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد.
📝 نظریه ها ارکان اساسی علوم را تشکیل می دهند، زیرا تمام تفسیرها و تحلیل های ما از پدیده های طبیعی و اجتماعی در قالب نظریه ها صورت می گیرد.
🚩بدون ذهن مسلح به نظریه، قادر به درک علمی از جهان پیرامون خود نیستیم. نظریه به داده ها و مشاهدات هر فرد نظم، ترتیب و میدان دید می دهد.
🔍 نظریه را می توان نوعی عدسی به شمار آورد که وقتی از درون آن نگاه می کنیم، این امکان را فراهم می آورد تا آن چه را در جریان است، به روشنی مشاهده کنیم. و همچنین یکی از نقش های مهم نظریه این است که به ما امکان پیش بینی حوادث و رویدادها را می دهد.
📎کاربردهای نظریه:
نظریه به ما کمک می کند تا ببینیم, جست و جو کنیم، انتقاد کنیم و عمل کنیم.

📚ان شاءالله به تدریج، نظریه های حوزه ی رسانه رو مطرح و تحلیل و بررسی می کنیم
👇
@savaderasanei
📒 #نظریه_ی_کاشت

🚩این نظریه بر آثار تدریجی و درازمدت رسانه ها به ویژه تلویزیون بر شکل گیری تصویر ذهنی مخاطبان از دنیای اطراف و مفهوم سازی آنان از واقعیت اجتماعی تأکید می کند. نظریه پردازان کاشت استدلال می کنند که تماشای تلویزیون بیشتر اثرات نگرشی دارد تا رفتاری. تماشای زیاد تلویزیون، به عنوان «کاشت» نگرش هایی دیده می شود که بیشتر با جهانی که برنامه های تلویزیونی به تصویر می کشند هماهنگ است تا با جهان واقعی. در واقع تلویزیون اعتقادات و باورها را درباره ی واقعیت اجتماعی پرورش می دهد.
نظریه کاشت فرهنگ پذری است و نه ترغیب. بنابراین، کاشت آن چیزی است که یک فرهنگ انجام می دهد. زیرا فرهنگ، رسانه ی اصلی است که انسان ها در آن زندگی می کنند و می آموزند.

#مهدی_زاده
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

📊 مقایسه میانگین سرعت اینترنت در ایران و جهان!
خبرگزاری شبستان
👇🔰
@savaderasanei
📊 مقایسه میانگین سرعت اینترنت در ایران و جهان!
خبرگزاری شبستان
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🎥 جادوی دوربین

#نگاه_انتقادی
#زاویه_دوربین
#خطای_دید
👇🔰
@savaderasanei
🎥 جادوی دوربین

#نگاه_انتقادی
#زاویه_دوربین
#خطای_دید
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩چگونه موبایلی که سایلنت است و گم شده را پیدا کنیم?
👇🔰
@savaderasanei
🚩چگونه موبایلی که سایلنت است و گم شده را پیدا کنیم?
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩جامع ترین نظر ارسالی از طرف مخاطبین: Nariman kh
فیلم دو شخصیت دارد که یکی غرق در تکنولوژی است و دیگری ادم نرمالی است که به تکنولوژی معتاد نشده است. (سیستم مکانیکی دارد که نشان دهنده گره خوردن طریقه زندگی ان با سیستم قدیمی است. دومی باتری مصرف می کند که نشان دهنده انسان عصر تکنولوژی و کسی است که زندگی این ادم به وسایل برقی آن بستگی دارد.)
فیلم در کل نشان دهنده وضعیت امروزه مردم دنیا است که اسیر تکنولوژی شده اند و با نشان دادن این 2 شخصیت ما را از ادمی که قبلا بوده ایم با ادمی که لاان هستیم مقایسه می کند. و در اخر نشان می دهد که شخصیت قبلی ما اگر با الان ما ملاقات می کرد اصلا از کسی که به ان تبدیل شده ایم راضی نخواهد بود.
تلویزیون و اینترنت طوری ذهن مخاطب را شکل می دهد که فکر کنیم خوشبختی و شادابی در خرید اجناس جدید است. این صحنه ی فیلم که مرد در حال سفارش اجناس جدید و غیر لازم برای زندگی انان است، طرف مصرف کننده(مردم عادی) و نتیجه ی سیستم کپیتالیسم را نشان می دهد.
طوری که محیط خانواده مجازی شده و به ان اهمیتی داده نمی شود و دنیای واقعی همان اینترنت و رسانه است و ما در دنیای اینترنتی زندگی میکنیم
قطع و وصل شدن تصویر مرد نشان دهنده این است که ذهن مرد کلا در این دنیا نیست و کاملا غرق در محیط مجازی شده
باتری عوض کردن مرد: زندگی ما با تمام شدن باتری وسایل برقی مان مختل می شود
در صحنه اخر وقتی که مرد با سیم به برق وصل است صحنه ای اشنا است که همه ی ما این کار را قبلا انجام داده ایم
وقتی که وسیله های مان به برق وصل است نمیتوانیم از جای خودمان تکان بخوریم
در این صحنه با فضا سازی زیبا و خلق صحنه مشابه که قبلا برای بیننده اتفاق افتاده نشان می دهد که اینترنت و تکنولوژی جدید ازادی فیزیکی ما را گرفته است و ما را نوعی زندانی و اسیر خود کرده
شخصیت مرد با کشیدن دستش به روی مو هایش به گونه ی نا خوشایند نشان دهنده وضعیت این گونه مرد ها است که به صورت وسواسی به طاهر خود اهمیت می دهند.
امتناع شخصیت مرد از لمس کردن زن نشان دهنده ان است که تکنولوژی باعث سرد شدن انسان ها و کاهش روابط عاطفی بین افراد خانواده می شود.

کنار دادن پرده از طرف شخصیت زن و کشیدن ان از طریق شخصیت مرد به صورت نمادی نشان دهنده این است که اینترنت و تکنولوژی باعث می شود ادم ها درون گرا شوند و حتی از لذت های کوچک مثل داشتن نمایی از بیرون پنجره خود داری شود.
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩جامع ترین نظر ارسالی از طرف مخاطبین: Nariman kh
فیلم دو شخصیت دارد که یکی غرق در تکنولوژی است و دیگری ادم نرمالی است که به تکنولوژی معتاد نشده است. (سیستم مکانیکی دارد که نشان دهنده گره خوردن طریقه زندگی ان با سیستم قدیمی است. دومی باتری مصرف می کند که نشان دهنده انسان عصر تکنولوژی و کسی است که زندگی این ادم به وسایل برقی آن بستگی دارد.)
فیلم در کل نشان دهنده وضعیت امروزه مردم دنیا است که اسیر تکنولوژی شده اند و با نشان دادن این 2 شخصیت ما را از ادمی که قبلا بوده ایم با ادمی که لاان هستیم مقایسه می کند. و در اخر نشان می دهد که شخصیت قبلی ما اگر با الان ما ملاقات می کرد اصلا از کسی که به ان تبدیل شده ایم راضی نخواهد بود.
تلویزیون و اینترنت طوری ذهن مخاطب را شکل می دهد که فکر کنیم خوشبختی و شادابی در خرید اجناس جدید است. این صحنه ی فیلم که مرد در حال سفارش اجناس جدید و غیر لازم برای زندگی انان است، طرف مصرف کننده(مردم عادی) و نتیجه ی سیستم کپیتالیسم را نشان می دهد.
طوری که محیط خانواده مجازی شده و به ان اهمیتی داده نمی شود و دنیای واقعی همان اینترنت و رسانه است و ما در دنیای اینترنتی زندگی میکنیم
قطع و وصل شدن تصویر مرد نشان دهنده این است که ذهن مرد کلا در این دنیا نیست و کاملا غرق در محیط مجازی شده
باتری عوض کردن مرد: زندگی ما با تمام شدن باتری وسایل برقی مان مختل می شود
در صحنه اخر وقتی که مرد با سیم به برق وصل است صحنه ای اشنا است که همه ی ما این کار را قبلا انجام داده ایم
وقتی که وسیله های مان به برق وصل است نمیتوانیم از جای خودمان تکان بخوریم
در این صحنه با فضا سازی زیبا و خلق صحنه مشابه که قبلا برای بیننده اتفاق افتاده نشان می دهد که اینترنت و تکنولوژی جدید ازادی فیزیکی ما را گرفته است و ما را نوعی زندانی و اسیر خود کرده
شخصیت مرد با کشیدن دستش به روی مو هایش به گونه ی نا خوشایند نشان دهنده وضعیت این گونه مرد ها است که به صورت وسواسی به طاهر خود اهمیت می دهند.
امتناع شخصیت مرد از لمس کردن زن نشان دهنده ان است که تکنولوژی باعث سرد شدن انسان ها و کاهش روابط عاطفی بین افراد خانواده می شود.

کنار دادن پرده از طرف شخصیت زن و کشیدن ان از طریق شخصیت مرد به صورت نمادی نشان دهنده این است که اینترنت و تکنولوژی باعث می شود ادم ها درون گرا شوند و حتی از لذت های کوچک مثل داشتن نمایی از بیرون پنجره خود داری شود.
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
از این به بعد آموزش مجازی نرم افزار تدوین صدا و ساخت پادکست رو به صورت تلگرامی انجام میدیم🌹
استاد: آقای عباسی فر
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition 
قسمت اول: فضای کلی نرم افزار (تنظیمات اولیه پروژه جدید)
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei
🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition
قسمت اول: فضای کلی نرم افزار (تنظیمات اولیه پروژه جدید)
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition 
قسمت اول: فضای کلی نرم افزار (تنظیمات اولیه پروژه جدید)
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei
🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition
قسمت اول: فضای کلی نرم افزار (تنظیمات اولیه پروژه جدید)
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩آمار تفکیکی تلگرام + اعضا و ملیت و زبان
👇🔰
@savaderasanei
🚩آمار تفکیکی تلگرام + اعضا و ملیت و زبان
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩بزرگنمایی در تاثیر خمیر دندان در مقاوم سازی دندان ها😬
#تکنیک_های_اقناع
#شدت_و_اغراق
#طنز
👇🔰
@savaderasanei
🚩بزرگنمایی در تاثیر خمیر دندان در مقاوم سازی دندان ها😬
#تکنیک_های_اقناع
#شدت_و_اغراق
#طنز
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩تبلیغ خلاقانه با #تداعی نقش کمربند ایمنی در جلوگیری از مرگ در تصادف ها
👇🔰
@savaderasanei
🚩تبلیغ خلاقانه با #تداعی نقش کمربند ایمنی در جلوگیری از مرگ در تصادف ها
👇🔰
@savaderasanei
نیلا ۷۸۵۹۶

🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition 
قسمت دوم: کار کردن با فضای مولتی ترک
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei
🚩به جای جست و جو های بی هدف در فضای مجازی، خودمون محتوای هدفمند تولید کنیم🤓
#آموزش_نرم_افزار Adobe Audition
قسمت دوم: کار کردن با فضای مولتی ترک
#عباسی_فر

👇🔰
@savaderasanei